تور ترکیه - تور استانبول - تور ترکیه استانبول
تور ترکیه_استانبول , بهترین تور ترکیه_استانبول , نرخ ویژه ی تور ترکیه_استانبول

پارک ملی دیلک کوش آداسی

 

پارک ملی دیلک کوش آداسی

در نزدیکی کوش آداسی پارک ملی دیلک قرار گرفته است که از زیبایی های جذاب و طبیعی این جزیره است که در 7 ماه از سال از آوریل تا نوامبر از تفریحات و شنا کردن در ماه های تابستان از این پارک استفاده کنید و لذت ببرید. پارک ملی دیلک ازساعت 9  صبح تا ساعت  8 شب باز می باشد.در پارک آتش روشن کردن ممنوع است. به همین دلیل غذای سرد انتخاب خوبی می باشد یا از رستوران های مختلف ساحلی از غذاهای لذیذ بخورید و لذت ببرید .در این پارک چادر زدن ممنوع است و جایی برای ماندن وجود ندارد.

مطالب مرتبط :

 

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیری کبوتر جزیری کوچکی است که به شهر با یک جاده‌ی باریک متصل می‌شود . خانه‌ پرنده‌ها در فصل مهاجرت پرندگان می‌شود و به نوعی سمبل کوش‌آداسی می باشد . ساحلی خلوت و دنج دارد و برای مسافرانی که خواستار آرامش هستند و  دور از هیجان باشند جای بی نظیر و زیبایی است . ساحل زیبای جزیره در طلوع و غروب آفتاب منظره هایی فوق العاده را برای خود دارد و دیدن این مناظر زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است .

 

 

مطالب مرتبط :

تور کوشی آداسی تیر 93, تور کوش آداسی تابستان 93 , تور لحظه آخری کوش آداسی

 

شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی

  شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی

از شهرهای مهم تمدن رومباستان شهر اِفسوس در آسیای صغیر می باشد. این شهر که در کناره رود مندرس کوچک و سواحل دریای اژه قرار گرفته است .این روزها به زبان ترکی اِفس نامیده می شود آثار باقی مانده از این شهر از لحاظ تاریخی جایگاه  و ارزش ویژه ای دارد. شهر قدیمی و تاریخی افسوس قدمتش به 6000 سال قبل از میلاد مسیح (ع) می‌رسد و تا کنون اشیای باستانی و بناهای تاریخی زیادی از زمانهای مختلف حیات انسان از جمله دوره و زمان نوسنگی در آن کشف شده‌ است . در آثارباستانی باقی مانده در این شهر بنای قدیمی کتابخانه ای  دیده می شود . کتابخانه تقریبا در حدود سال ۱۲۵ میلادی بوسیله ژولیوس آکویلا سلسوس برای یادبود و خاطره پدرش ساخته شد به این نام کتابخانه سلسوس مشهور شده است.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کوشی آداسی تیر 93, تور کوش آداسی تابستان 93 , تور لحظه آخری کوش آداسی

 

 

بازار های روز در کوش آداسی

 

 

 

 

 

سه بازار محلی در کوش آداسی می باشد که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد. دو روز در هفته روزهای سه شنبه و جمعه بازار تره بار برپا  می باشد و یک روز مختص روز چهارشنبه برای پوشاک و لباس است.در بازار سه شنبه می توانید سبزیجات و ماهی تازه و میوه های فصلی بخرید. افراد بومی مناطق اطراف و این منطقه محصولات تازه خود را به بازار می برند و می فروشند. هر پنج دقیقهاز ایستگاه ساحل بانوان ماشین مینی بوس به مقصد بازار حرکت می کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور کوشی آداسی تیر 93, تور کوش آداسی تابستان 93 , تور لحظه آخری کوش آداسی

 

 

پارک آبی آدلند کوش آداسی

پارک آبی آدلند کوش آداسی


یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی اروپا , پارک آبی کوش‌آداسی است و برای خودش دنیایی از بازی‌های آبی را دارد پارک آبی بهترین انتخاب برای تفریح وبدست آوردن شادی و نشاط می باشد . در این پارک همه افراد از کوک و بزرگ می توانند به تفریح خود بپردازند و از سفر خود لذت ببرند و خاطره ای خو را برای خود به یادگار بگذرانند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

تور کوشی آداسی تیر 93, تور کوش آداسی تابستان 93 , تور لحظه آخری کوش آداسی

 

 


برچسب‌ها: تور کوش آداسی تابستان 93, تور کوش آداسی تیر 93
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 15:34 | نظر بدهید

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

 

بازار کرامه دبی

 

 

 

بازار کرامه دبی

 

این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران عرضه میشود .

 

مرکز خرید دبی مال دبی

مرکز خرید دبی مال دبی



مرکز خرید دبی مال یکی از بزگترین پاساژهای جهان است که در مقابل بزرگترین برج جهان دبی قرار دارد . در مقابل درب ورودی دبیمال رقص فواره ها وجود دارد که هر روز ساعت 7 شروع می شود. بخشی از این پاساژ دبی مال با آکواریوم های دیدنی و زیبا دیزاین شده . همچنین در داخل این پاساژ بزرگ مکان پوشیده از برف و سرد نیز وجود دارد که دمای این مکان زیر صفر میباشد و پیست اسکی مصنوعی دبی میباشد . این مرکز خرید دارای بزرگترین بازار طلای جهان میباشد که شامل 200 فروشگاه است و همچنین مرکز خرید دبی مال دارای 22 سالن سینما ست.

 

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .

 

مرکز خرید مال امارات دبی

مرکز خرید مال امارات دبی


مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

 

 

برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:31 | نظر بدهید

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی


هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی از هتل های 2 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد و در کنار سیتی سنتر دبیمیباشد . این هتل شامل اتاق های زیبا و شیک میباشد و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی است و مسافت آن تا فرودگاه دبی فقط 5 دقیقه میباشد .

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

 هتل گلدن اسکوار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد این هتل در منتقه دیره دبی قرار دارد و شامل 55 اتاق بزرگ و راحت است که اتاقها مجهز به سیستم تهویه میباشد . همچنین این هتل شامل استخر روباز ، سونا ، صرافی ، فروشگاه های مختلف و اتاق جلسه ی مجهز میباشد . از خدمات این هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی میباشد .

 

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینتر نشنال دبی

 

 هتل یورک اینتر نشنال دبی از هتل های خوب 3 ستاره دبی است و در مرکز شهر دبی قرار دارد و همچنین در نزدیکی آبنمای معروف دبی بازار هندی ها ، موزه دبی و مراکز تجاری شهر دبی قرار دارد . این هتل شامل 111 اتاق و سوئیت میباشد که همه ی اتاق ها بسیار راحت و مبله میباشد و همچنین مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره است . از امکانات این هتل 3 ستاره میتوان استخر بام هتل ، تراس ،  سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ، رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند و باشگاه شبانه را نام برد .

 

هتل ورسای دبی

هتل ورسای دبی

 هتل ورسای دبی یکی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد که مسافت آن تا مرکز تجاری دبی و فرودگاهدبی فقط 15 دقیقه میباشد . این هتل دارای یک رستوران منحصر بفردی میباشد که انواع غذاهای بین المللی را به مسافران تور دبی ارائه می کند . در این هتل 3 ستاره صبحانه بصورت سلف میباشد . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، جکوزی و سونا اشاره کرد

 

هتل سنتر بارشا دبی

هتل سنتر بارشا دبی
 

یکی دیگر از هتل های 3 ستاره دبی هتل هتل سنتر بارشا دبی است که در ال برشای دبی قرار دارد و شامل 239 اتاق است . امکانات این هتل شامل اتاق جلسه مجهز ، استخر روباز و رستوران می باش

 


برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:22 | نظر بدهید

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

این جزیره یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان است و یکی از اصلیترین جاذبه های توریستی و گردشگری تایلند بحساب می آید. سراسر جزیره فی فی صخره های آهکی و سواحل شنی و غار های پنهان وجود دارد. فی فی که در ۴۸ کیلومتری پوکت قرار گرفته است، شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن به نام های فی فی کوچک "Phi Phi Lei" و فی فی بزرگ "Phi Phi Don " میباشد که جزیره کوچک ساکن ندارد ولی ساکنان جزیره بزرگ مسلمانانی هستند از جنوب تایلند. اصلی ترین جاذبه فی فی کوچک، غار بزرگی به نام " Viking Cave"  است که  مساحت آن ۳.۲ کیلومتر مربع میباشد که نام آن از نقش های روی دیوار غار انتخاب کرده اند. بخش های جنوبی این جزیره به دلیل وجود مرجان و عمق زیاد، برای غواصی بسیار مناسب میباشد .یکی از مشخصترین ویژگی های آن این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در این جزیره وجود ندارد. سفر با قایق پارویی Kayaking و صخره نوردی Rock Climbing نیز از یکی دیگر جاذبه های موجود در این جزیره زیبا میباشد .

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

آكواريوم پوكت تایلند

  آکواریوم زیبا در 10 كيلومتري جنوب پوكت واقع شده است که شامل مجموعه اي کامل و بزرگ از ماهي هاي استوايي و لاك پشت هاي دريايي و مابقی جانداران دريايي میباشد را به نمايش گذاشته است.

 

آكواريوم پوكت تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

 

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، گشت 1 روزه به جزیره مرجان تایلند می باشد. این جزیره که با پاتایا تقریبا ۷ کیلومتر فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید میباشد و هر رروز صبح لنج هایی به سمت آن حرکت میکنند و بعداز ظهر برمیگردند. مدت این مسیر با لنج حدودا ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری تقریبا ۱۵ دقیقه میباشد. محیط این جزیره بسیار آرام میباشد و سواحل آن بسیار زیبا بوده و آبهای آن پر از مرجان میباشد. گردشگران و مسافران در این جزیره می توانند با قایق هایی کف شیشه ای، به تماشای این مرجان های زیبا بپردازند. در این جزیره امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد . همچنین گردشگران میتوانند از غذاهای دریایی جزیره مرجان تایلند استفاده کنند.

 

جزيره مرجان تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

 

سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا در بانکوک تایلند روش جالبی برای دیدن جاذبه های ونیز شرق می باشد. این رودخانه دارای کانال های بسیاری نیز می باشد. صرف شام بر روی کشتی گراند پرل " Grand Pearl " در فضای آرام این رودخانه زیبا و به دور از هیاهو و شلوغی بانکوک، تجربه ای بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای مسافران تور تایلند است. این کشتی زیبا شامگاه از لنگرگاه ریورسیتی " River City" حرکت کرده و پس از صرف شام با نور شمع وبا گذر از مناظر زیبا و عبور از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز می گردد.

 مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند



این مجسمه نشسته بودا از یشم سبز ساخته شده است و با  لباسی از جنس طلا تزئین شده است. این مجسمه بودا در حال مدیتیشن دارای حدود 45 سانتیمتر بلندی است. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو در مجموعه گرند پالاس  قرار دارد.

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند

 

سفر با کشتی بانکوک تایلند

 

سفر با کشتی بانکوک تایلند مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

 

برچسب‌ها: تور تایلند تابستان 93, تور تایلند تیر 93, تور لحظه آخری تایلند

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:13 | نظر بدهید
 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان سه ستاره

hotel akua iravan armanestan

هتل آکواتک ایروان ارمنستان هتلی تمییز و با طراحی ساده می باشد که مکانی مناسب برای استراحت خانواده ها می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند . هتل آکواتک ایروان ارمنستان دارای مرکز ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر رو باز و سرپوشیده , مرکز و سالن بدنسازی می باشد. هتل دارای خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی هم می باشد که می توانید در طول اقامت نیز مرتب و آراسته باشید. همچنین رستوران هتل دارای منو رژیمی می باشد که میهمانانی که برنامه رژیمی دارند نیز در طول سفر خود برنامه تغذیه و رژیم خود را حفظ کنند . هتل آکواتک ایروان ارمنستان فروشگاهی دارد که می توانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستانسه ستاره

hotel royal palac iravan armenia

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان در منطقه ای آرام و دلنشین قرار گرفته است و  تا مرکز شهر  با اتومبیل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان به خاطر اینکه از شهر دور می باشد دارای فضایی بسیار آرام و و اقامتی آرامش بخش را برای مسافران و میهمانان خود تدارک دیده است .  هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان امکاناتی مانند رستوران، مركز آبگرم و سلامت،‌ مركز تجاري،‌ اينترنت رايگان و امکاناتی که هتل را در کیفیت بسیار خوبی قرار می دهد تا بتواند به نحوی مطلوب از مسافران و میهمانان خود پذیرایی نماید.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل هرازدان ارمنستان سه ستاره

hotel harazdan armenia

هتل هرازدان ارمنستان امکانات رفاهی بسیاری مانند : استخر روباز , ایوان ویژه حمام آفتاب , داشتن زمین بازی ویژه کودکان. صرافی در هتل وجود دارد که مسافران و میهمانان عزیز می توانند در کمترین زمان ممکن مبادلات ارزی خود را انجام دهند. هتل هرازدان ارمنستان اتاق جلسه مجهز نیز برای خود دارد. هتل باغ زیبای نیز دارد که می توانید اوقاتی را با آرامش سپری کنید. ميهمانان و مسافران فعالیتهایی مانند بیلیارد که در هتل وجود دارد را نیز برای خود داشته باشند. بعد از یک گردش و تفریح در طول روز می توانید در رستوران هتل به استراحت بپردازید و از غذاهای متنوع و لذیذ هتل هرازدان لذت ببرید . هتل هرازدان ارمنستان دارای لباسشویی , خشکشویی و اتوشویی نیز می باشد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان سه ستاره

hotel erebuni ermenia

 
هتل اربونی ارمنستان هتلی دلنشین در مرکز تجاری شهر ایروان قرار گرفته است و مراکزی مانند : موزه ملی و ساختمان اپرا ایروان و دیگر اماکن دیدنی فرهنگی ارمنستان وجود دارد که هتل با این مراکز به قدری نزدیک می باشد که می توانید پیاده به این مراکز بروید. هتل اربونی ارمنستان دارای 36 اتاق می باشد که همگی به اینترنت , تهویه مطبوع , مینی بار , تلویزیون دارای شبکه های ماهواره ای و همچنین سشوار می باشد که البته اینترنت دارای هزینه ای مجزا می باشد. در قسمتهای مختلف هتل دسترسی به اینترنت به صورت رایگان می باشد. هتل اربونی یک رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ نیز دارد که می توانید در طول اقامت خود از این غذاهای تجربه کنید و لذت ببرید. همچنین هتل اربونی ارمنستان دارای لباسشویی و خشکشویی نیز می باشد . صرافی و دستگاه خود پرداز نیز هتل دارد که در مدت زمان کمی می توانید کارهای بانکی و مبادلات ارزی خود را انجام دهید.
 
 

hotel valensia armenia

هتل والنسیا ارمنستان هتلی تمییز و مکانی مناسب برای میهمانان و مسافران می باشد که اقامتی همراه با آرامش را می توانند تجربه کنند هتل والنسیا ارمنستان دارای خدمات ماساژ می باشد که مسافرین عزیز می توانند استفاده کنند و لذت ببرند. هتل دارای اتاق جلسه مجهز مي باشد. هتل والنسیا ارمنستان باغی برای خود دارد که مکانی برای کسب آرامش و استراحت می باشد. در هتل والنسیا ارمنستان آرایشگاهی وجود دارد که می توانید در مدت اقامت هم آراسته باشید.  رستوران هتل والنسیا ارمنستان مکانی است که بعد از یک گردش و روز کاری آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز با انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد.

hotel valensia armenia

 
 
 

برچسب‌ها: تور ارمنستان تابستان 93, تور ارمنستان تیر 93, تورارمنستان, تور لحظه آخری ارمنستان
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:3 | نظر بدهید

someae armenia

صومعه ارمنستان بر بالای کوه آراگات به ارتفاعی حدود دوهزار و سیصد متر از سطح دریا قرار دارد و دوران ساخت این بنا مربوط به قرن هفتم می باشد. این صومعه با نام ارمنی  به معنای"قلعه ای در ابرها می باشد. صومعه دارای امکاناتی مانند: سیستم گرمایشی و حمام می باشد. در مجاورت بنای این صومعه کلیسایی که متعلق به قرن یازدهم می باشد وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

 

 

 

 

kelisa jame armenia

 

کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان تقریبا سه قرن بعد از میلاد ساخته شده است و بنای این کلیسا هنوز هم بعد از این سالها پا برجا مانده است. کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان که نام اصلیش کلیسای واغارشاپات می باشد فقط از سنگ درست شده است و در ساختن بنا از ماده ساروج استفاده نکرده اند. کلیسا که از کلیساهای ارمنستان قدیمی می باشد به کلیسا جامع ارمنستان هم معروف می باشد.  کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان به دلیل اینکه فرهنگ و تاریخ مردم ارمنستان را نشان می دهد ، به یکی از دیدنی های خوب ارمنستان برای گردشگران و مسافران تبدیل شده است.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

دریاچه سوان ارمنستان

دریاچه سوان ارمنستان در شصت کیلومتری شمال شرقی ایروان و در استان گغارکونیک واقع شده است. دریاچه سوان ارمنستان که بزرگ‌ترین و وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در جهان می باشد. در بلندای ۱۹۱۶ متری سطح دریا قرار گرفته است. این نام دریاچه سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنای سرزمین دریاچه‌ها نام گذاری شده است. تقریبا به این دریاچه 36 جویبار وارد می شود و  فقط رود هِرازدان می باشد که از دریاچه سوان سرچشمه می گیرد. نزدیک دریاچه سوان ارمنستان شهرستانی به نام دیلیجان و چشمه آب معدنی به این نام وجود دارد که از منطقه های گردشگری می باشد. مشهورترین ماهی قزل آلای دریاچه سوان ارمنستان به نام ایشخان یا شاهزاده می باشد .

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

جرموک ارمنستان

جرموک ارمنستان شهری در استان وایوتس‌جور  می باشد که در جنوب ارمنستان قرار گرفته است . جرموک ارمنستان آبشار زیبا و چشمه‌های معدنی آب گرم دارد و در دوره شوروی از مکانهای تفریحی و مورد علاقه در فصل تابستان بود. هم اکنون شهر جرموک ارمنستان تولیدات آب معدنی بسیار زیادی دارد و برای تبدیل مجدد جرموک ارمنستان به مرکز گردشگری دولت ارمنستان بسیار تلاش می‌کند. اسم جرموک به زبان ارمنی به معنی جای گرم می باشد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

 

 

 

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان از زیباترین شهرهای ارمنستان می باشد . دلیجان ارمنستان هوایی معتدل با تابستانی خنک و زمستانی آفتابی و گرمی را دارد.  همینطور چشمه های معدنی با هوای تازه  که شفا بخشی چشمه ها مانند آب های ویچی در فرانسه می باشد. به همین علت برای کسانی که برای استراحت به شهر دلیجان ارمنستان می روند شاهد معجزه این چشمه آب گرم می باشند و امکانات درمانی و تفریحی متنوعی برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد. شهر دلیجان ارمنستان در قسمت شرقی ارمنستان با کوههای قفقاز در دره رود اقسدف در ارتفاع ۱۱۰-۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا است محصور شده می باشد رشته کوههای زیبای دلیجان که با پوشش جنگلی زیاد پوشیده شده است که شبیه مراتع در ارتفاعات کوه های آلپ است.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

 

موزه آثار خطی ارمنستان

موزه آثار خطی ارمنستان درانتهای شمالی خیابان مشدوتس قرار گرفته است و مقابلش مجسمه های بزرگی از مورخان و روحانیون مشهور قرون وسطی وجود دارد و در پایین ومرکز مجسمه ها مجسم مسروف مشدوتس مخترع خط ارمنی در سال 405 میلادی و  شاگردش قرار گرفته است . ساخت بنای موزه درسال 1959 بود و هم اکنون بیشتر از 17000 نسخ تاریخی در موزه جمع آوری شده است و مراقبت می شود . بزرگترین کتاب در این موزه متعلق به قرن هشت میلادی می باشد که وزن کتاب بیست و هشت کیلوگرم است و کوچکترین کتاب متعلق به قرن پانزده میلادی می باشد که وزن کتاب تقریبا 190 گرم می باشد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

dare golha in armenia

دره گل ها در ارمنستان در پنجاه km شمال شرقی شهرایروان قرار گرفته است از ویژگی اصلی این منطقه طبیعت سرسبزکوهستانی می باشد که در فصل تابستان در گل و گیاه های  بسیار زیبا و در فصل زمستان با حجمی  ازبرف پوشیده می شود و ازمراکز عمده تفریحی درطی سال است که دارای مجموعه های ورزشی , رستوران ها , هتلها می باشد طول پیست اسکی هفت km می باشد و درسال 2004 تل سیژ این پیست اسکی را باز سازی و تعمیر کرد و به تعداد ایستگاه های پیست اضافه کرد. در این دره گل مجموعه کلیساهای جامع را می بینیم که چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک وجود دارد. درسال 1013 میلادی کلیسای بزرگ و اصلی به نام گریکور مقدس ساخته شده است و در فضای کلیسا مقبره بنیانگذاران  و سنگهای سلیبی قرن دوازده و سیزده وجود دارد و  مقبره دوم  پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان کشته شدند نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

برچسب‌ها: تور ارمنستان تابستان 93, تور ارمنستان تیر 93, تورارمنستان, تور لحظه آخری ارمنستان

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:55 | نظر بدهید

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل پارمیس کیش

 

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بيليارد، سونا، استخر، جكوزى، آرايشگاه بانوان، آرايشگاه مردانه، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان، استفاده از اينترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رايگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

هتل سیمرغ کیش

 

هتل سیمرغ کیش هتلی سه ستاره می باشد که  در مرتفع ترین منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و به دریای زیبای خلیج فارس مشرف می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای فضایی سر سبز با و گل وگیاه  و درختان نخل  می باشد . و محیط مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد .  هتل  بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران تدارک دیده است که لحظاتی به یادماندنی را می توانید تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل های جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل داراي 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .امكانات هتل جام جم کیش دارای : اينترنت و ايرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چايخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،   لاندرى،  سالن بيليارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سيستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دستگاه آب شيرين کن، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند . رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیش داشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93, تور کیش تیر 93, تور لحظه آخری کیش

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:44 | نظر بدهید
هتل های مشهد

 

 هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره


این هتل دارای اتاق هاي سينگل ، دبل ، سوئيت ، كانكت ، پرنسس روم ، آپارتمان رويال میباشد . همچنین این هل رو به تصوير دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) میباشد . این هتل دارای ترانسفر رايگان صرفا از فرودگاه به هتل با ميني بوس هاي عمومي هتل میباشد . همچنین شامل بانک ، صرافي ، واحدهاي تجاري ، تشريفات ، آژانس مسافرتي سالن همايش و سمينار ، سالن آمفي تئاتر ، بيزينس سنتر ، مجموعه هاي ورزشي ، استخر و سونا ، انفورماتيک ، سالن زيبايي و پنج رستوران و كافي شاپ با تنوع بسيار و معماري زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 

 


هتل بزرگ طرقبه واقع در دامنه کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه بنا شده است که برای عاشقان امام رضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی بنا شده است. این هتل شامل رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با منظره ای بسیار زیبا و قشنگ و از مناطق ییلاقی دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری است. از امکانات این هتل میتوان به 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس ، کافی شاپ ،  چایخانه ، پارک کودکان ، آنتن مرکزی و آسانسور اشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 



هتل آپادانا مشهد شامل 41 تخت است و نبش چهاررراه خسروی  روبروی پمپ بنزین بنا شده است . از امکانات این هتل میتوان به رستوران، کافی شاپ، ماهواره ، اینترنت بی سیم، آسانسور و کافی نتاشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 هتل توس مشهد 4 ستاره

 


هتل توس مشهد داراي ايوان سلام به حضرت ، رستوران مشرف به حرم مطهر ،كافي شاپ شبانه روزي ، استخر و سونا ، سالن ورزشي برای علاقه مندان به ورزش ، اتاق ماساژ ، سالن بدن سازي ، سيستم تهويه مطبوع ، صندوق امانات اختصاصي هر اتاق ، خدمات روم سرويس ، لاندري ، غذاي كودك ، ويلچر جهت ميهمانان مسن و مجتمع تجاري مي باشد. این هتل 4 ستاره واقع در خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک میباشد . دیگر امکانات این هتل شامل ماهواره ، پاور سوئیچ ، اینترنت بی سیم ، اعلام حریق ، آسانسور ، اتاق ورزش ، سونا و جکوزی است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 


این هتل در فلکه آب نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) قرار دارد. هتل به 2 ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم شده است که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ۱۷۰۰ متر زیر بنا میباشد و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت و ۷۲۰ متر زیر بنا میباشد. از امکانات این هتل میتوان به 160 اتاق‌ ، سايت اينترنتي‌ ، ماهواره‌ ، رستوران‌ ، كافي‌شاپ ، فضاي سبز مجهز ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 


آدرس هتل امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی  پلاک نودوهشت واقع شده است. از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

 

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 


برچسب‌ها: تور مشهد تابستان 93, تور مشهد تیر 93, تور لحظه آخری مشهد
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:25 | نظر بدهید

هتل دیدنی لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای فوق العاده زیبا قرار گرفته  و برای آن دسته از میهانانی که به دنبال شنا و آبتنی در استخری با منظره زیبا و در عین حال بافت قدیم شهر آنتالیا دسترسی راحت می باشد، انتخابی ایده آل به شمار میرود.هتل دارای 72 اتاق بوده که هر یک به سادگی و راحتی طراحی شده و از چشم انداز تماشایی قابل رؤیت دریا از بالکن برخوردار می باشند.میهمانان و مسافران حتما از شنا وآبتنی در استخر بالای صخره و رستورانهایی که همه به چشم اندازهای دیدنی دریا نزدیک هستند، لذت میبرند. میهمانان می توانند در بوفه هتل خوراکهای عالی و خوشمزه ترکی و بین المللی تدارک دیده شده  و یا در رستوران منو دار هتل، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.هتل فقط چند قدم تا آبهای گرم مدیترانه و ساحل شنی و طلایی لارا فاصله دارد. آبشارهای معروف Dden، نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هتل تا بافت تاریخی شهر آنتالیا و شهر قدیمی و مشهور کالیی، فقط 6 کیلومتر فاصله دارد.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل بین المللی لارا وورد آنتالیا ، در دویست متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. از امکانات و خدمات هتل می توان به اتاقهای مدرن و نوسازی شده ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات خوب بهداشتی عالی می باشد .
میهمانان و مسافران می توانند در رستوران فضای باز و یا در هتل انواع مختلف غذای های بین المللی و ترکی بپردازند. خدمات دیگر هتل مانند: باشگاه مجهز ، ماساژ , سونا ، و پارکینگ عمومی رایگان ارائه می دهد . از جذابیت های توریستی نزدیک به هتل در منطقه لارا آبشار (دادن)  و دروازه باستانی (هادریان) می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه می باشد. هتل لارا وورد آنتالیا برای علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز دوچرخه کرایه می دهد.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

 

 

 

 

هتل پامیرا آنتالیا

 

هتل پامیرا آنتالیا با میهمان نوازی ترکی سنتی از مسافران و میهمانان خود در محیطی مدرن و مجلل پذیرایی می کند. هتل پامیرا در 200 متری ساحل می باشد و تعطیلاتی به یاد ماندنی برای میهمانان خاطر انگیز می شود. استخر رو باز و بزرگ هتل و اتاق ها از امکانات رفاهی مانند:  دکوراسیون مدرن ، مینی تریا ، تلویزیون LCD ،  تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی مجهز و بسیار لوکس و سشوار دارد . رستوران هتل پامیرا آنتالیا در محیطی با فضای باز و جذاب قرار گرفته است و  انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه  از میهمانان و مسافران پذیرایی می شود. نوشیدنی های استوایی با طعم عالی برای پذیرایی از میهمانان مهیا می باشد . جابجایی رایگان مسافران و میهمانان به سواحل اطراف ,  نظافت شبانه روزی اتاق ها ,  پارکینگ اختصاصی از جمله خدمات هتل پامیرا آنتالیا می باشد . سرویس اینترنت رایگان در اتاقها و در محیط های عمومی هتل از امکانات دیگر هتل پامیرا آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

hotel salheli cirystal antalia

هتل ساحلی کریستال آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی در آنتالیا قرار گرفته و امکاناتی مانند: اینترنت رایگان، استخر روباز، اتاقهایی که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و بالکن تجهیز شده است برای مسافران تدارک دیده است . اتاقها دارای چشم انداز دیدنی دریای مدیترانه و رشته کوههای شهر آنتالیا می باشند . امکان سفارش و سرو غذا به اتاق وجود دارد و انواع نوشیدنی و اغذیه توسط مینی بار برای میهمانان مهیا شده است. باغهای زیبا و خوش منظره هتل مکانی مناسب برای آرامش و  قدم زدن می باشد . برای رفتن به مکانهای دیدنی آنتالیا اتومبیل کرایه ای نیز وجود دارد. در مدت زمانی 10 دقیقه با اتومبیل میتوانید به فرودگاه آنتالیا دسترسی داشته باشید. رستوران هتل ساحلی کرسیتال آنتالیا، در شبها با سرو انواع خوراکهای ترکی از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند و تریای لابی هم نوشیدنی و اغذیه های لذیذی را تدارک دیده است.

 

 

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

 

 

 

 hotel santa marina antalya

 

هتل سانتا مارینا آنتالیا هتلی تمییز و زیبا می باشد که میهمانان و مسافران عزیز می توانند در استخر روباز هتل شنا کنند و لذت ببرند. خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی ویژه کودکان، اقماتی خوش و به یادماندنی را تجربه می کنید . همینطور برای علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری اتاق بازی مخصوصی وجود دارد که می توانند بازی کنند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت مسافران عزیز می باشد . همچنین هتل سانتا مارینا آنتالیا برنامه گردش را برای مسافران عزیز تدارک دیده است .هتل امکان اجاره دوچرخه به ميهمانان و مسافران فراهم کرده است. رستوران هتل سانتا مارینا آنتالیا مکانی مناسب برای تجربه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در طول اقامت میتوانید استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

 

 

 

 

hotel royal city antalya

 

هتل رویال سیتی آنتالیا بر فراز صخره های فالز ، و در منطقه لارای شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. هتل رویال سیتی آنتالیا ، اتاقهای زیبایی که بالکن دارد و مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد. همچنین اتاقها دارای را اینترنت رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است. از امکانات خوب و رفاهی هتل : استخر ویژه کودکان، استخر روباز، حمام ترکی و سونا می باشد. هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان نیز دارد . آن عده از میهمانانی که بیشتر از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از ترانسفر ویژه و رایگان برای فرودگاه را داشته باشند.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

برچسب‌ها: تور آنتالیا تابستان 93, تور آنتالیا مطالب مرتبط, تور آنتالیا تیر 93, تورآنتالیا, تور لحظه آخری آنتالیا

+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 13:1 | نظر بدهید
یک شنبه 8 تير 1393برچسب:هتل های آنتالیا, :: 17:2 :: نويسنده : دل آرام عسگرپور

هتل زیبای مجيك آنتالیا هتلی كوچك و دوستانه در  حومه آرام شهر كمر قرار گرفته است. هتل برای زوجهاي جوان كه بدنبال يك تفريحگاه آرام و راحت براي استراحت هستند مناسب مي باشد. هتل داراي پذیرش 24 ساعته, اينترنت بي سيم رايگان، سوپر ماركت و رستوران مي باشد.  براي كودكان زمین بازی و بسياري امكانات ديگر براي رفاه حال مسافرين فراهم مي باشد. فروشگاه هتل توانسته برای مسافران مفید باشد و خرید های خود را انجام دهند. از باغ زیبای هتل نیز مکان خوبی برای استراحت و ارامش میباشد

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 


هتل زیبای لارا پارك با ساحل لارا تنها صد متر فاصله دارد. اتاقهاي هتل داراي بالكن , اينترنت بي سيم رايگان بوده و ميهمانان و مسافران مي توانند از امكاناتی مانند: خدمات ماساژ، استخر مخصوص كودكان و استخر رو باز استفاده نمايند. اتاقهاي هتل به زيبايي طراحی شده و داراي  تلويزيون ماهواره ايي، ميني بار، سشوار و ساير امكانات مدرن  تجهیز مي باشند. رستورانهاي هتل با غذا هاي متنوع تركي و سنتی و بين المللي پذيراي میهمانان و مسافرين  مي باشند. هتل لارا پارك تا فرودگاه آنتاليا  8 كليومتر و 12 كتيومتر از مركز شهر آنتاليا فاصله دارد. این هتل توانسته امکانات خوبی برای مسافرین و میهمانان ارائه دهد.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

Hotel club falken antalya

هتل کلاب فالکن آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند: ماساژ ، سونا ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. خدمات نگهداری از کودکان و وجود زمین بازی ویژه کودکان در هتل کلاب فالکن آنتالیا ارائه می شود . هتل کلاب فالکن آنتالیا فروشگاه هاي متعددی برای خود دارد . صرافي در هتل وجود دارد که می توانید در کمترین زمان ممکن مبادلات ارزی خود را انجام دهید. باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و بدست آوردن آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران گرامی مي توانند در فعاليت هايي مانند: تنيس، پينگ پنگ، پرتاب دارت شرکت داشته باشند. آرایشگاهی در هتل کلاب فالکن آنتالیا وجود دارد که می توانید از این خدمات استفاده کنید و و در طول اقامت خود نیز آراسته باشید. خدمات لباسشویی و اتوشویی نیز در هتل کلاب فالکن آنتالیا وجود دارد . همچنین هتل کلاب فالکن آنتالیا امکانات و خدمات رفاهی ویژه مسافرین و میهمانان معلول در نظر گرفته است تا این عزیزان نیز از اقامت و سفر خودشان لذت ببرند و در آسایش باشند.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

هتل لارا دینک آنتالیا      چهار ستاره

hotel lara dinc antalya

هتل لارا دينك آنتالیا هتلی چهار ستاره در سیصد متري و نزدیکی ساحل دريا قرار گرفته است. هتل لارا دینک آنتالیا با چهل و هشت اتاق استاندارد و تکمیل و چهار اتاق دولوكس يك هتل كوچك و زیبا و مکانی دوستانه و صمیمی محسوب می شود. هتل لارا دینک داراي استخر روباز , استخر سر پوشيده و رستوران است. رستوران هتل لارا دینک آنتالیا با سرو انواع غذاهاي لذیذ مديترانه ايي و تركي آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران خود می باشد. هتل لارا دینک آنتالیا دارای مرکز بدنسازی نیز می باشد که میتوانید در طول اقامت خود ادامه برنامه ورزشی و تناسب اندام خود را داشته باشید.

 مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 


برچسب‌ها: هتل های آنتالیا
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 16:7 | نظر بدهید
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 27336
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1